Helt oväntat

bestämde jag och Älsklingen oss för att åka till Lerum och hans föräldrar ikväll. En liten tripp bara på 2 dagar. E hemma på lördag eftermiddag igen. Gillar sånt, att man bara åker iväg utan att ha planerat det i flera veckor. Ska bli kul. Dom har såååå fint hus där och det ska bli skönt att sola där och inte här, mitt i stan och allt. Så om några timmar, vid 17 tiden åker vi. Så imorn blir det grillat och vin i mängder, Å vad jag Älskar sommaren:)

Nu ska jag ut på balkongen och sola lite till.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Helena

Nej den har jag inte sett. Oj då får ila efter jobbet! Jag tycker hon är så himla söt och fräsch! Ha det så skönt på balkongen!

Postat av: Elin

åhh va mys, hoppas ni får det riktigt underbart :P

2007-06-07 @ 13:12:04
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: Cim

Ha det så jättebra, sköt om er och njuuuuut av livet, varandra och sommaren!!!! kram kram

2007-06-07 @ 13:58:06
URL: http://www.gosemaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback