Taxfree

Förbeställde lite saker till hemresan. Förutom massa sprit blev det 3 olika saker från smink och make-up. Dom hade nåt erbjudande så om man beställde 3 saker så fick man den 4 gratis (gällde även spriten). Min kompis beställde 1 sak och jag 2 så jag fick parfymen gratis. Allt var typ 20 % billigare lr mer. Ex en vodka kostade 128:- för 1 liter. Pappa beställde 3 flaskor Whisky för 380:- och fick då 1 på köpet. BILLIGT. All sprit var mycket billigareplanet än nere i Bulgarien.

Detta beställde jag förutom spriten:

CLARINS BEAUTY FLASH BALM: En askungekräm som stärker hyn, slätar ut fina linjer och minskar trötthetstecken. Kan användas som ansiktsmask för bästa effekt. Kostade 235:- i butik 315:-. Har hört att den ska vara SUPERBRA.

KANEBO SENSI SILK EMULSION: En dag- och nattkräm för torr hud som förebygger, återställer och skyddar huden samt bevarar dess ungdomliga skönhet och fasthet. Kostade 330:- ,i butik 660:-. Behövde en nattkräm så jag tyckte det var bra att det var 2 i en. Inget man kanske köper annars men men.

KYLIE MINOUGES DARLING. Luktade underbart gott. Kostade annars på planet 215 men den fick jag ju gratis i butiken kostar den ca 299:-


Taxfree


Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: amelie

skulle man prova?

Postat av: Jennie

det är riktigt kul och billigt att förbeställa saker till resan (:

2007-07-12 @ 13:34:12
URL: http://knasig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback