Kristina rekomenderar

Måste bara tipsa om ansiktskrämen jag använder just nu, KANEBOS Sensai Silk (Emulsion Super Moist). Min hud har blivit sååå mjuk och silkeslen. Kan användas närsomhelst då det är en Dag/Natt kräm vilket jag tycker är bra. Skyddar mot fria radikaler, avgaser, åldrande mm. Är otroligt lyxig, doftar diskret och är dryg. Jag köpte min på taxfreen på hemvägen så min kostade 330:-. I handeln går den nog på det dubbla, lite över 600:-. Jag tycker själv att det är dyrt men den är helt klart värd varenda öre. Så har man råd så kan jag verkligen rekomendera den. Annars kanske man kan önska sig den som present lr nåt. Passar torr hud.

Världsbäst ansiktskräm

Kommentarer
Postat av: Sabor

Ha en riktigt skön eftermiddag tjejen ; )

Postat av: Mia

hihi jag äter alltid rostat bröd till frukost :) Va händer idag?

2007-07-20 @ 15:15:16
URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: Sweet Sabine *

Åh jag gillar kanebo :)

2007-07-20 @ 17:09:04
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback