Beverley Mitchell

Hittade dessa superfina bilder på Beverley Mitchell idag, hon som spelar Lucy Camden-Kinkirk i Sjunde himlen. Har inte tänkt på att hon är såååå fin förut. Jag menar i serien då Jessica Biel var med som hennes syster Mary så tänkte man väl mer på henne som "Skönheten i familjen" och man "såg" inte Beverley så mycket men nu måste jag säga att hon är ju jättefin ju. Visst Jessica är väl vackrare men enligt mig så kommer inte Beverley långt efter. Hon har verkligen vuxit till sig. Hon är fakiskt äldre än Jessica ,trots att hon spelar hennes lilla syster i serien. Man har på senare tid kunnat se henne i SAW 2. Hon har oxå släppte en skiva nu i år i USA, nån country skiva tror jag att det var. Hon ska tydligen ha en grymt fin röst. I januari förra året förlovade hon sig med sin Michael Cameron. Jag måste bara säga, Wow, vad fiiin hon är...




Beverley

Beverley M

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker nog allt att hon e vackrare än jessica! vet du HUR gammal hon e förresten?
kram

Postat av: Anonym

Jag håller med till 100%! Jag tror att Beverley är 26 óch Jessica 25. Sjunde himlen är bara sååå grym!

2007-08-06 @ 18:29:19
Postat av: Bev fan #1

Beverley Mitchell golvar resten av världen i snygghet. Bev är MKT snyggare än Biel. Närmaste utmanare är väl Drew Barrymore då...

2009-01-13 @ 19:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback