Beautiful Megan

Ny bland Hollywood favoriter är denna söta skådis, Megan Fox 21. Är aktuell med filmen TRANSFORMERS. Är väl mest känd för sin roll i TV-serien HOPE & FAITH och som Lindsay Lohans rival i TONÅRSLIV. Hon är i verkligheten förlovad med Fd Beverly Hills skådisen Brian Austin Green, David i serien. Hon startade sin karriär som modell och var med i Olsen tvillingarnas film Holiday in the Sun från 2001. Kommer hon att konkurera ut Linsay i kändis världen tro? Hursom superfin är hon och kan nog gå långt i sin skådis karriär om hon bara vill.


Beautiful Megan

Kommentarer
Postat av: Minna Hokka

svar: jag älskar att kolla på friidrott

Postat av: Anna

Ja verkligen, jag känner att jag MÅSTE fixa mina nu.
Många börjar nog tröttna på Lindsay Lohan, så det är nog inte omöjligt ;)

2007-07-13 @ 17:07:34
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Anonym

ja bra i transformers var hon! söta de måste vara ihop =)
kram

2007-07-13 @ 20:09:48
Postat av: Ella

Very nice site. Will sure visit again.

2009-04-22 @ 08:27:40
URL: http://ella.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback