Söndags ångest

Så är snart ännu en söndag till ända. Jag får sådan ångest. Jag hatar det. Helgerna går alldeles för fort. Har precis sett på One Tree Hill, en inte allt för bra serie men i brist på annat så.. Nej tacka vet jag Days of our lifes,som jag har följt slaviskt i flera år och Dynastin. Jag är en riktig såpa junkie. Jag följer oxå OC men sedan Marissa dog har serien oxå dött lite tycker jag.

Vad händer nästa v då? Jo i morgon ska jag ner på stan och träffa en kompis för en fika och lite shopping. På onsdag är det ju Alla hjärtans dag och då ska jag och älsklingen ut och äta. Måste  köpa present ju, får jag inte glömma. Till helgen bär det av till Lerum för att vara hus och katt vakt åt svärföräldrarna. En ganska lugn v förövrigt. Och lite alpint blir det ju så klart  oxå.

I dag blir det till att lägga sig tidigt, känner mig jättetrött.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback