Skönhetsdag

I dag har jag passat på att göra en hårinpackning, godwells inner effect, efter duchen. Samtidigt gjorde jag ansikts peeling med L´oreals Refinish. Det är en micro peeling som gör huden slätare och jämnare. Man får en mjuk och len hy med fin lyster. Det finns instruktioner med för om man inte gör rätt så blir inte resultatet bra. Det ingår oxå en efterbehandlings creme. Jag tycker att den är jättebra. Har använt den i ett halvår nu och jag har fått en mycket bättre hy. Jag försöker att ha en dag i v då jag gör mina tjejgrejer. Håret, huden, naglarna. I dag ska jag oxå göra mina naglar. Klippa och ta på stärkning. Kanske oxå måla dom i någon färg, tror jag känner för röda.

Hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback