Ny dag nya tag

Då var det torsdag då..Känner mig inte riktigt kry idag. Lite små trött och ont i halsen, det är nog en förkylning på g. Ute snöar d och det känns trist. När ska det bli vår. Jag gillar inte snö och kallt. Bara längtar till varmare väder. Ska snart upp t Sthlm med älsklingen och hälsa på en kompis och hennes pojkvän (16-18 mars). Ska shoppa loss i KIEHL´S butiken, måste bara köpa med mig lite produkter som jag fastnat för. Har endel annat jag ska kika på oxå. Vi ska väl gå ut och ta en öl lr nåt på lör. På fredagen ska vi nog bara äta nåt gott på någon närliggande restaurang. Det ska bli såå kul att åka iväg. Idag har jag inga planer alls. Ska väl se lite på Skid VM är det väl tänkt. Något annat känns det inte som att jag orkar i dag. Slutar det snöa blir det nog en promenad senare, om jag känner mig bättre.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback