Måndag å nytt kök

Då var man äntligen klar med köket. Men vilken tid det tog. Började 11 på lördagen och var klar vid 17 i går. Sen var det lite arbeten efter som tog tid, sätta upp listr å sånt. Älsklingen gjorde det mesta men jag var med på att hörn å spacklade, slipade å målade. Det var riktigt kul, så här i efter hand. Snyggt blev det oxå. Vi valde en neutral färg, nougat som passar till allt. Nästa projekt blir att måla om i hallen. Fast där tar vi nog inte ner tapeten innan utan målar på. Det var ju att ta ner tapeten som var jobbigast. Men nu är det iaf klart. Skönt. I dag ska jag hålla på och fixa lite hemma. Byta gardiner, duk mm. Älsklingen jobbar kväll mån å tis så jag är själv. Ska fika med en kompis i morgon sen vet jag inget. Ska väl till AF i v oxå.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Augustalma

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback