Ännu en dag i arbetslöshetens tecken

Så har ännu en dag i mitt arbetslösa liv börjat. Jag hatar att vara arbetslös. Alla andra jobbar lr går i skolan så man har ingen att umgås med. Idag ska jag iaf ner på stan och fika med en kompis. Och älsklingen är ledig i v som tur är. Så det blir mys för hela slanten senare. Tycker det e skitjobbigt att inte ha några pengar. Jag som älskar att shoppa kläder och smink. Det är inte alls kul att behöva snåla och inte kunna köpa det man vill. Jag bara måste få ett jobb snart. Klarar inte att gå så här hur länge som helst. På tal om ingenting. Jag och älsklingen har bokat en resa i sommar till Bulgarien. Det ska bli så skönt att komma hemifrån i åtminstånde 1 v. Ska sola och bada och allmänt inte gör nånting.Skönt. Trivs inte alls i denna kyla som är nu. Nej det ska vara sommar lr vår hela året runt. Det vore något. Nu bara längtar man till april, maj nångång då det börjar bli vår. Och man får ta av sig alla vinterkläder och gå i klänning lr kjol. Nu ska jag ät lite frukost och kolla en stund på TV innan jag drar mig till stan.



Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Rasmusmargrete

I like your website. Good job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback