Tjejsnack

Vecka 51
Julen


Var och med vilka ska du fira jul?

Först är vi hos min familj i Skara och senare på kvällen, efter julgröten, åker vi till sambons föräldrar i Lerum och är där till annandagen.


Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar?

Ja jag köper julklappar. Började dock lite sent i år men nästa alla är klara, bara en kvar. Köper inte så många julklappar, bara en till var och en utom till min sambo som får två. Har inte så mycket pengar i år och jag tycker faktiskt inte att julklapparna är det viktigaste utan gemenskapen och all god mat.


Vad önskar du dig i julklapp?

Lite av varje men en ansiktsbehandling, heminredning och lite presentkort. Böcker.


Vad betyder julen för dig?

Som jag nämnt tidigare är gemenskapen och maten viktigast och det betyder mycket för mig att få vara med sina nära och kära.


Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär den?

Nopp, har en väldigt busig katt så det skulle inte funka.

http://mlilja.net/tjejsnack/


Kommentarer
Postat av: Evelina

hur långt är det mellan skara o lerum?
hoppas ni får en bra jul =)
kram

Postat av: Anthonyelida

Great site

2009-05-19 @ 11:40:15
URL: http://anthonyelida.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback