Taaaack

Alla för kommentarerna igår på min födelsedag. Hade en underbar dag med många presenter och mycket mat. Fick bla böcker, cd-skivor, VIN, Smink, rengöringsprodukter, dvd-filmer, fat till krukor, blommor och sist men inte minst, jag fick PENGAR SÅ JAG KAN KÖPA MIN BAYSWATER. Jag är sååååå GLAD:) Så nästa vecka har vi redan planerat att åka till Göteborg med några kompisar och då ska jag köpa VÄSKAN. WIIIEEE! På dagen bjöds det på prinsesstårta, som Älsklingen beställt på nåt bageri för jag är hans prinsessa sa han:)  Alla tyckte det var gott. Är fortfarande mätt.

Gårdags kvällen hade Älsklingen oxå planerat. Han gjorde OXFILÉ, rödvinssås och klyftpotatis till mig, jag behövde inte göra nåt. Sen drack vi vin och spelade spel och hade det jättemysigt bara vi två. Kunde inte önskat mig en bättre dag än den jag fick. Bilder kommer sen...


KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad bra att du hade en sån toppendag gumman!!! och yeay för väskan =) grattis ännu en gång!!
kramar

2007-08-04 @ 09:23:16
Postat av: Wilhelmoline

Keep up these useful pieces.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback