Första VM medaljen

är klar och den stod CAROLINA för på sjukampen. Inte nog med att hon tog Guld, hon satte EUROPAREKORD oxå. Superkul. GRATTIS CARRO, och Sverige!


Andra som tar medaljer enligt mig är:

HOLM lär ju oxå ta GULD, det är jag ganska säker på om inget oväntat inträffar.

KAJSA får nog svårt att slå Blanka men blir det inte GULD så är jag 100 på att hon får silver lr brons isallafall.

MUSSE på 3000m hinder,
Guld kanske d inte blir men medalj, d är jag säker på.

Osäkra medaljchanser:

KALLUR
är jag lite osäker på men här blir det nog ändå silver lr brons, hoppas jag!

WISSMAN är ju i form men klarar han av eliten? Nej d tror jag inte, men HOPPAS HOPPAS HOPPPAS gör jag ändå.

TÖRNBLAD har ju haft d lite svårt men kommit nu på sista tiden, osöker men chans på brons tror jag att han har.

Så såhär ser mitt tips ut, får vi väl se hur "rätt" jag har:):)


Kommentarer
Postat av: Gildblog

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback