Det blev Glasögon

för mig. Både läsglasögon och till vardags. Så jag ser alltså inte så bra som jag trott, inte ens på långt håll. Trodde dock att jag bara skulle behöva läsglasögon men hon rek mig att ha ett par jag kan ha jämt oxå. Så det blev till att titta ut 2 par glasögon. HIttade faktiskt 2 jättefina direkt. 1 par läsglasögon som är fyrkantiga svarta i plast och vardags glasögonen är brunmellerade, oxå plasbågar och fyrkantiga. Allt som allt gick det på 2770:- med 2 bågar, undersökning och glasen till bågarna. Får dom om ca 2 veckor, då visar jag bilder:)


KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det finns sååå snygga bågar idag o glasögon som knappt syns..ska med skaffa mej ett par nya.. ; )Hoppas din dag har vart bra! Kram...

Postat av: Mammatilltvå

Varför både läs & vardags ???? Menar att antingen klarar man sig med enbart läs eller så behöver man glasögon hela tiden !!!!

2007-08-30 @ 19:51:07
URL: http://1973.bloggagratis.se
Postat av: Vaniljis

Men ja visa bilder sen. Är det inte skönt att veta att din huvudvärk troligtvis berott på ditt behov av glasögon? Ha en trevlig fredag och kväll. Puuss och kraaam.

2007-08-31 @ 04:48:04
URL: http://vaniljis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback