En lista

Tog listan från Art[e]fact. En favorit blogg.


Namn:
Kristina

Ålder: 27

Stjärntecken: Lejon

Bor: I en 2.a i centrala Skövde

Yrke: Servitris men det jobbar jag inte med nu. Är arbetslös

Drömjobb: Jobb i en Inredningsbutik

Saker jag gillar att göra på fritiden: Blogga, mys med bubben, shoppa, inredning, fika, se på film mm mm

Favoritresemål: Svårt men Asien tror jag

Musik jag tycker om: Live, Lifehouse och mycket mera

Favoritdryck: Vin, te, mjölk, vatten
Favoritmat: Tacos
Favoritfilm: Closer
Favoritserie: Desperate Housewifes
Jag samlar på: Inget tror jag

Saker som gör mig glad: Min familj och min vänner

Människor som jag tycker är inspirerande: Min mamma och människor som uppfyller sina drömmar
Om 10 år: Är jag gift, har barn, bra jobb och ett bra liv

Det visste ni inte om mig: Tror Ni vet allt
Det bästa som har hänt mig: Att jag träffat Han med stort H

Kommentarer
Postat av: Crazypill

Jag är från Skövde från början, har dock inte bott där på ett tag. Saknar inte stan, fast det är kul att komma hem till familjen lite då och då... =)

Postat av: art[e]fact

Vad kul att du antog utmaningen! :)

Spännande att läsa om dig!

2007-04-02 @ 21:37:18
URL: http://artefact.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback