1 bra 1 dålig

Hämtade ju ut mina klänningar från ellos igår. 1 var jättebra (ej bloggat om) och 1 var för stor (den svart prickiga jag bloggat om förut) så den får jag skicka tillbaka och byta storlek på. Hoppas den finns. Är ju inne i en klänning period just nu och verkar inte kunna få för mycket av klänningar. Har ju köpt 4 på mindre än 2v. Men det är ju så kul. Man känner sig så fin i klänning. Har alltid gillat att klä mig i det men det har ju inte alltid varit mode. Och som den modeslav man är så....


CIAO!

Kommentarer
Postat av: sara

jag har aldrig varit en klänningsmänniska pga att jag inte passar i klänning, men helt plötsligt så verkligen ääääälskar jag klänningar!! En fredag utan klänning är ingen riktig fredag är mitt nya motto :-)Får man se bilder på dina nya klänningar??? *hoppas*

Postat av: Kix

Klänning är toppen! Man kan nog inte få för många :-)

2007-04-18 @ 19:58:20
URL: http://kixkoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback