Siffror 25

Igår var jag en sväng på stan för att kika lite på lampor. Gick såklart in i Hemma Inredning, min favoritbutik här i stan som bla säljer Cult Design, Himla och More of Scandinavia. Och mycket mycket annat. Till min förvåning såg jag att dom hade massor av siffror på väggen som jag aldrig sett förut. Jag blev helt till mig för ni vet ju att jag letat efter siffror nu det senaste. Köpte såklart på mig några. Det blev 2 och 5 för jag gillar formen på dessa.



5an fick ta plats på tavellisten ovan för soffan tillsammans med mitt L och 2 värmeljushållare



2an står just nu lutad mot en marimekkoskål men jag vet inte om det är den rätta platsen för den. Får se vart den tillslut hammna.



Blev lite annat shoppat oxå men det får ni se i ett annat inlägg.


Kommentarer
Postat av: Maria

Kul när man äntligen hittar något man sökt efter, fint det blev....o så är det ju så att man får känna efter vad som är den "riktiga" stället för prylen, kramar

Postat av: jenny

vad kul att du hittat bokstäver tillslut:-) Snygga var dom.

Du har fått en utmärkelse av mig.

Kram/jenny

2008-09-13 @ 14:05:39
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Fru Evelina

vad söta siffror! betyder de nåt speciellt för dig? 5 är faktiskt mitt lyckotal =)



jaha, det är så pass länge sen, innan du träffade mannen? går du till läkare o så fortfarande?

jobbigt när inte familjen stöttar, jag vågar ine berätta för min pappa haha...



kramar

2008-09-13 @ 17:23:30
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Så fiina!



Kram

Postat av: malin o pontus

gud va du grejar :) men fint blir de :D

2008-09-19 @ 17:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback