Tiden går

Hjälp vad tiden går fort. Det mesta har vi koll på. Det är bara småsaker kvar som att köpa spriten, vinster till div spex, mina underkläder och snacks. Av nån anledning stressar jag upp mig även om det inte alls är mycket kvar. I veckan har min blivande varit ledig och vi har hunnit med att fixa endel saker som att ringar och kolla cateringen, hotellet för bröllopsnatten mm. Vigselprogrammet är tyckt, likaså placeringskorten som vi oxå skrivit namn på nu. Bordsplaceringen är vi nog oxå klara med men vi vill låta den vara några dagar och se om vi ändrar oss med nåt. Så vi har koll på läget men det känns ändå lite nervöst i magen.

Idag blir det stan med E för att hitta underkläder.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anna B

Lycka till med både shoppande och kommande bröllop! / Kram Anna

Postat av: Alva

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-08 @ 14:01:04
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback