Solanalys

Att skydda sig i solen är extremt viktigt nuförtiden, har väl alltid varit men man blir mer och mer medveten om solens skador och UV-strålning. På Vichys hemsida kan man göra ett solskyddstest, dvs en solanalys, för att få fram vilket solskydd som just är bäst för en själv. Jag gjorde detta testet i veckan och fick fram att jag behöver spf 50+ i ansiktet och på kroppen spf30-50+. Så gör detta testet nu och se till att skydda er i sommar.

Vichys produkter är något jag verkligen kan rekomendera, förutom märken som Dermalogica, Decleor mm. Jag själv använder bara produkter från Dermalogica och min hud har aldrig varit bättre eller sett bättre ut. Visserligen är dom dyra men det är jag och min hud värd:)

Ha en bra dag! Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

tack för tips gumman!

själv bränner jag mig aldrig, och blir lätt brun, så 30 är nog lagom till mig =)



kram

Postat av: Kristina

Hihihi, nu har vi flyttat in i vårat hus så nu blir det fullt med bilder! Kolla gärna :D Kramar

2008-05-12 @ 12:58:28
URL: http://xtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback