Bröllopsdagen och annat bröllopsprat

Igår var det 6 månader kvar tills vi blir man och hustru. Det kändes verklighet helt plötsligt. 6 månader går fort, snart är vi där.

Brudklänningen i förra inlägget från Maggie Sottero går ju på ett par tusen som nni kanske förstår. Nu har jag dock hittat en exakt kopia av den i en webbutik, tack Suderwomen på BT. Måste bara kika runt i stan för att se om den kan finnas här oxå men gör den inte det så lär jag ju beställa den.
Här finns den, det är klänningen längst upp till vänster för 3200:-.  Priset är ju jättebra. Här i stan kostar det 3200:- att hyra och visst där ingår det massor men då kanske jag inte kan få den klänningen jag vill ha. Så jag tycker absolut att det är värt att beställa den, om den inte finns att hyra.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tp

Ha en bra dag

Postat av: Evelina - blivande brud <3

weeeei, vad tiden går fort =)!!

låter som ett bra pris!



kram

2008-05-20 @ 17:42:55
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback