Lycka

Idag är jag, av nån anledning. sååå glad och lycklig:) Det är lite mindre än 2 månader kvar tills vi ska hämta våra vigselringar. Längtar som f**. Är lite nervös oxå. Tänk om nåt blir fel? Har ju bara haft kontakt över telefon i månader nu. Jag har ringt och varit osäker många gånger. Men allt har lugnat ner sig såfort jag pratat med Guldsmeden. Hoppas dom är lika fina som vi förväntar oss.


Lycka


Bjuder på en fin bild av en bukett med tulpaner jag fått av mamma i helgen. Härligt rosa!

Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så spännande ska bli kul att se hur de ser ut! Kram Sandra

Postat av: jen

Sen jag hörde Charlottes låt så gillade jag den :)

Hihi jag förstår din nervösitet. Tänk om ringen är för stor eller för liten. Både min och älsklingens ring är lite förstora. Jag vill ha min vigselring längst in så förlovningsingen stoppar upp :) Läste att många på BT hade så för det är bäst att ha den dyraste ringen längst in. Att den skyddar lixom :)

Kram

2008-03-10 @ 14:10:52
URL: http://jenfager.blogg.se
Postat av: evelina

de är säkert FINARE än vad ni förväntar er =) blir spännande att se resultatet sen!!

kram

2008-03-10 @ 21:19:08
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: teddy

Hur lång tid tar det att göra vigselringarna?
Jag får ju ta tag i det med tanke på att vi åker i juni. Tar det verkligen 2 månader eller tom mer?
Mahhhh - jag börjar att bli nervös ...

kramis

2008-03-11 @ 06:35:19
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback