Lite smått och gott

Blev så inspirerade av våra nya tavlor i sovrummet att vi for ner till stan i lördags för att köpa nytt tyg till en tavla i vardagsrummet. Det blev det här tyget. Föll för det direkt båda två, färgerna, mönstret. Det var sååå VI. Blir nog till att flytta ner den lite dock sen när vi fått allt på plats, hänger lite för högt upp just nu. Tyget är köpt på Hem&Hobby för ynka 39:-.


tavla



Har länge varit på jakt efter en hyffsat billig stor glasvas. Favoriten var länge en jag hittat på Plantagen men den kostade 300:- därav tvekade jag. Såg sen en på Hem&Hobby, när vi kikade på tyg, men där var vasen bara 30:- billigare och inte lika snygg så då fick det kvitta. Så av en slump var jag med mamma på Blomsterlandet igår och fick då till min förstjusning se denna fina glasvas för priset av 199:-. Bra mycket billigare än dom andra. Den var lite bubblig och har en repa på ett ställe så jag fick den för 100:- istället. NICE, eller hur! Defekterna är så obetydliga, syns knappt om man inte vet att dom är där. Och med dessa fina fejk orkidéer i så märks dom inte alls.

Just nu står vasen bara vid en vägg på golvet. Har inte riktigt hittat PLATSEN för den än. Vill vänta lite tills Tvbänken kommer och alla nya möbler är på plats.

Vas

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket fynd! Smårepor å sånt syns ju inte så tydligt. Visst blir man glad när man fyndar =) Fint med orkidéerna!

Postat av: teddy

ohhh det är verkligen vackert med höga vaser och sådan vackra blommor i :) Duktig du är som gör så fina tavlor av tyg :) Hoppas din helg blir fin :)

kramis

2008-03-27 @ 18:46:17
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Sandra

Det var ett läckert tyg, kan förstå att ni fastnade för det och kul att du fick tag i vasen till ett bra pris. Kram Sandra

2008-03-27 @ 19:50:32
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback