Mässen nästa

Ikväll ska jag och älsklingen till Mässen med mina föräldrar och kika lite. Känns konstigt att 5 månader före bröllopet helt byta ställe och färgtema men allt känns rätt, och det är det som är det viktigaste. Kommer bli ett helt annat bröllop än vad som var tänkt från början. Maten fixar ett cateringföretag, drickat till maten och tårtan fixar vi själva och efteråt kommer baren på mässen öppna med väldigt billiga priser.

Det ska bli kul att se lokalen, jag har bara varit där en gång och då var jag inte vid medvetandet typ. Den är ju väldigt gammaldax och rustik och det passar oss. Kommer bli mysigt att få dekorera vinterlanddär och tända massor av ljus.

Näst på tur i bröllopsplaneringen är att provsmaka våra meny. Snart är det oxå dax att trycka inbjudan och andra trycksaker. Blir i nog aug. Håller på att fixa texterna nu, går väl sådär. Jobbigt att veta vad man ska ha med i t ex festprogramet. På Bröllopet vi var på i maj hade dom inget så jag har inget att gå på men som tur är finns BT, vet inte hur jag hade klarat mig annars.

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohh jag läser att ni ska byta ställa och tema.

Kommer säkert att bli kanonfint.

Vad skoj att prov smaka menyerna.

Vi ska också få göra det när vi väl är i Bulgarien och så är ju bröllopet om ca 2,5 veckor :/



kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback