EM 2008, där allt kan hända

Det blev ingen vinst för Portugal:( Utslagna i kvarten mot Tyskland. Turkiet vidare mot Tjeckien, väntat. Och Holland då, vad skjutsingen hände där. Förlust mot RYSSLAND med 1-3. Det trodde jag aldrig. Och nu igår EMs största seger. Spanien vann mot Italien för första gången på 88 år. Alla favoriter borta och nu känns det som om allt kan hända.

Ons: Tyskland- Turkiet
Tors: Ryssland- Spanien
Sön: ?-?

Mitt tips är att Tyskland får möta Ryssland i finalen där, jag hoppas, Tyskland vinner. Men förmodligen blir det en skräll här med och Ryssland vinner. Eller varför inte Turkiet. Ja menar allt kan hända.

Kommentarer
Postat av: teddy

hahah ja mane har ju sett att allt verkligen kan hända.

Jag hejar på både turkiet och ryssland och hoppas att någon utav de tar hem segern.

dags för en ny seger inom fotboll känns det som :)

Postat av: Gabriella

Allt kan verkligen hända!

Säger bara Greklands vinst förra EM, det var en skräll.

I år håller jag på Ryssland!

Tycker dem är värda att vinna :D

Ha det bra!

2008-06-24 @ 04:28:35
URL: http://gabriellafrejd.blogg.se/
Postat av: Jacobrebecca

Very nice site. Well laid out.

2010-04-20 @ 11:49:11
URL: http://jacobrebecca.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback