Carries bedroom och väggen

För några dagar sedan var och på S&TC filmen. Jag är ju ett stooort fan av serien och hade väldigt höga förväntningar. För er som inte sett den kan jag säga, do it! UNDERBAR, måste se den igen och igen och igen och igen.....

Carries sovrum och lägenhet genomgår en renovering under filmen efter vissa händelser, inget jag tänker nämna här. Jag har alltid gillat Carries lägenhet men efter renoveringen så blir den helt fantastisk. För er som inte sett filmen än vill jag inte anslöja för mycket men här är ett smakprov.

Carries sovrum i filmen innan:



Carries sovrum efter:



Rolig info:
Det roliga är att färgen på väggen innan, den mintgröna, inte är den senaste/sista färgen hon hade. Kommer ni ihåg när Aidan rev väggen mellan Carries lägenhet och den nyköpta bredvid? När dom sen gjorde slut anlitade Carrie nån som gjorde ordning allt och efteråt var väggen bakom sängen rosa. Och det var den resten av serien. Detta hände i säsong 4 avsnitt 16 Ring a ding ding och det är fortfarande en rosa vägg i sista avsnittet. Så ren teoretiskt borde väggen gå från rosa till det nya. Tyvärr har jag ingen bild på detta men ni som har serien kan ju kika på detta, lite rolig info bara.

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Jag vill också se SATS-filmen.

Nu vet jag vad tapeten heter. Den kommer från Boråstapeter och heter Etage. Den finns i fyra olika färger och kostar ca 259 kr/rulle.

Postat av: Sandra

Det var roligt att veta. Jag älskar filmen och vill se den igen! Ha en trevlig helg, kram Sandra

2008-06-27 @ 10:39:23
URL: http://tjohalia.se
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Varsegod! Ja, jag skulle inte tacka nej till den, men då skulle jag behöva ha fler rum, för just nu är jag nöjd med de tapeter vi har. Men kanske den dagen vi flyttar till hus, då skulle jag gärna vilja ha denna tapet. Fast då har jag säkert hittat någon annan snygg. =)

Trevlig helg! Kram

2008-06-27 @ 10:56:15
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Karro

Tack så mycket! Jag är själv riktigt nöjd med blomarrangemangen, men tyvärr så dör dom ju nån gång och jag får klara mig utan den ljuva blomdoften... ;(



Grattis till förlovningen/stundande bröllop, förresten!

2008-06-27 @ 13:16:08
URL: http://nollkollision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback