Tärna nästa

Wiie! Så glad jag är. Min bästa vän och blivande tärna ska gifta sig och vill att jag ska vara hennes tärna. Kom som en chock när hon berättade det idag. Förstod att dom skulle "hinna före oss" men trodde aldrig att det skulle bli så snart. Det är ju bara 4 mån kvar. Men dom ska ha det väldigt enkelt. Ca 30 gäster och maten ska hennes mamma göra. Jag som hållit på att planera vårat bröllop i månader nu förstår inte riktigt hur hon ska hinna men det går nog. Får ju hjälpa henne lite oxå. Nu när jag vet vad som ska göras å så, lite av ett brölllopsproffs kan man ju säga att jag blivit:)


Vigselringar




Så, Grattis GUMMAN, kommer blir såååå bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh vad skoj :) Nu får du hjälpa hene också. Hon lär nog också vara lika nervös! Jag har en idé på hur ringen ska se ut men har inte hittat min storlek och typ än.... till helgen gäller det.
Har ni hittat någon än eller har jag redan ställt den frågan?

Postat av: Evelina

åh avd kul med bröllop =) lite försmak för er =)
vi ska gå in till guldsmeden i mars någon gång tyckte de, så då gör vi det =) längtar sååå mkt, vill se hur ringen blir!
hur var det du skulle göra din ring?

kram

2008-01-08 @ 19:39:21
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

Låter som en mycket bra idé. Hoppas de har mycket att välja på . Och som du skriver - det är viktigt med bra bemötande och bra prisförslag:) Vi hr ju en del tid kvar innan bröllopet.
Önskar du iaf. en trevlig kväll..

kramis

2008-01-08 @ 20:14:05
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback