Coupling

Ja jag vet, jag är sen. Men jag brukar inte gilla brittiska komediserier så därför har jag nog haft förutfattade meningar om Coupling. Tills nu! Fick låna boxen av en kompis och igår kväll satt jag som klistrad framför den första säsongen:) Skrattade så jag höll på att kissa på mig. Väldigt rolig sexhumor och snabba repliker, med snyggingen Jack Davenport i spetsen, vad mer kan man begära? Okej inte i klass med SATC och Vänner, men jag kan ärligt säga att det är bättre än jag förväntat mig. Idag väntar säsong 2. Finns dock bara 4 säsonger av serien men men, har ju några kvar så......

Coupling


Jack Davenport (Steven i Coupling) snabb info:

Engelsk skådis född 1973 i Suffolk


Spelar James Norrington i Pirates of the Caribbean filmerna.
Andra filmer han varit med i är, The talented mr Ripley( Peter Smith-Kingsley), Macbeth, The Libertine mm.


Jack



Nån mer som sett COUPLING? Isåfall, vad tycker ni?

Ha en bra dag!

KRAAAAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah jag vet. Min älskling fick hela boxen av mig i julklapp. De är så sköna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback