Början på det nya året

Hoppas ni alla hade ett bra nyår. Vi var på parmiddag hos min kompis Eva och hennes sambo. Där bjöds det på 4 rätters med bla rådjur till varmrätt och pannacotta med chokladmosse till efterätt. Mumsig så:) Sen sköt vi raketer och spelade massa roliga spel. Blev inte så sent, tror vi la oss kl 2. fast vi somna inte förren framåt 4 tiden då deras husdjur, en katt och en hund, självklart var nyfikna på oss och ville gosa och busa, snarka gjorde dom oxå. Men tillslut fick vi somna och sov superbra.

Känns spännande och kul inför det nya året. Bröllopet är ju prio 1. "Bara" 11 månader kvar nu:) Min ring btw som vi beställt i Göteborg kommer vi att få i april istället för i feb då det kändes bättre. Sen kommer det bli mycket annat oxå, prova klänningar, kika på buketter och tårtor. Ja typ allt är ju kvar. Men det ska bli såååå kul att får börja planera "på riktigt" nu.

Ha en bra dag!


KRAAAAM!

Kommentarer
Postat av: evelina

låter som ni hade en bra nyår!

tänk vad kul för er att börja planera! men du är modig som vill få ringen redan i april, jag skulle aldrig kunna ha den hemma o inte få använda den =)

kram

Postat av: Cim

Åh vad kul, glöm inte bara att INTE prova ringen när ni fått hem den, det betyder otur... OCH ingen annan ska nånsin prova den... Sånt är jag stenhård på, det är bara vårt, liksom...
Ha en underbar dag!!!!!
Kramisar i massor
Cimsan

2008-01-03 @ 15:53:50
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Sara

God fortsättning!!! Vad roligt att ert nyår var bra! Det var mitt med!
I morgon är det födelsedag! Roligt!
Allt bra med dej annars?
Tänkte börja boka upp lite visningar snart, fortfarande intresserad? Ngt speciellt datum? Mina dagar kommer ta slut fort så jag kollar med dej först. Kramar Sara

2008-01-04 @ 09:40:16
URL: http://dizela.blogg.se
Postat av: mia dh

God fortsättning på nya året och vad spännande med ditt bröllop, hoppas vi nätsurfare får "hänga med på ett hörn".
Ha en go helg...

2008-01-05 @ 10:15:45
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback