Tiara

Nu har jag ÄNTLIGEN hittat min tiara jag vill ha på bröllopet. Efter mycket letande både på nätet och i butiker så fann jag den så äntligen igår, hos min frisör. Det är en jättefin, inte jättehög med både strass och pärlor på i silver. Guld är ju vårt tema men här aviker jag, jag passar inte alls i guld å sen så tycker jag inte att tiaran var snygg i guld så silver får det bli. Så nästa vecka tänkte jag införskaffa mig skönheten, så den inte tar slut. Bilder kommer såklart då:)

186963-666


Påminner väl lite om denhär. Min är inte lika hög och har strass och pärlor mer ihop och inte så utspritt. Men den här var fin den med. Finns på
Diadema.se för 399:-

Bild lånad av Diadema.se

Kommentarer
Postat av: Mia dh

Så snyggt, inte mkt jag ångrar från vårt bröllop men en tiara önskar jag verkligen att jag hade slagit till med (hade rosor i håret istl.).
Ha en fin helg.

Postat av: teddy

Väldigt snyggt det där. Du kommer att bli en fin brud i din tiara :) Ska du ha något slöja?

kramis

2008-03-02 @ 17:07:14
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: ejmis

Jättevacker! =)

2008-03-02 @ 17:56:21
Postat av: Annie

Va fin! Jag ska ha kronan min mamma hade när de gifte sig på 60-talet!

2008-03-13 @ 21:01:59
URL: http://anniestankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback