Grattis bloggen

Igår blev du 1 år. Konstigt det känns att man varit en bloggare i hela 1 år nu. Tycker inte att det är lika kul längre men det beror ju på att jag har mindre tid att lägga ner på bloggen. Och ska det vara halvdant så kan det lika gärna vara. Det är därför jag just nu bara bloggar om bröllopet, hinner inte med mitt egna liv annars:) Kunde aldrig föreställa mig att man skulle få "träffa" så många underbara människor genom bloggen.

Vill aldrig sluta blogga helt för man vill ju inte "tappa kontakten" med dessa underbara människor! Ni känns som en del i mitt liv och jag vill ju dela med mig av mina händelser. Nu blir det ju inte så mycket sånt men jag lovar att berätta om allt som händer just nu vid ett senare tillfälle.

Kommentarer
Postat av: evelina

jag kikar in här flera gånger varje gång och blir lika glad när du uppdaterat! men klart att du inte ska blogga massa om du inte känner för det, hoppas det kommer tillbaka sen iaf =)

kram

Postat av: Vaniljis

Ha en trevlig dag och grattis "bloggen".. Kram

2008-02-11 @ 16:07:45
Postat av: Nina L

Grattis på 1 årsdagen!
Jag ser fram emot att fortsätta följa bröllopsplanerandet för Er.

2008-02-11 @ 16:18:26
URL: http://ninal.blogg.se/brollop/
Postat av: evelina

aaa vad fick ni ge för en sån? o var köpte ni den? skulle jag vilja köpa sen när vi har hus, lite trångt nu =)
kram

2008-02-11 @ 16:20:40
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Johanna

tjoho grattis bloggen=)Hoppas allt är bra och bröllopsplanerna går som de ska!!

2008-02-12 @ 10:04:35
URL: http://www.cruzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback