Kort uppdatering

1 vecka kvar tills vi ska hämta våra ringar, läääängtar:)


Är själv hemma några dagar nu. Älsklingen är ute med soldaterna på baskerprov. Saknar honom massor och längtar tills söndagkväll då han kommer hem. Har mycket att göra i helgen så det är skönt men hade hellre velat vara med min Älskling:)

Nästa helg, rättare sagt lör den 3, ska jag vara tärna på min kompis Evas bröllop. Ska bli sååå kul. Första bröllopet för mig å Älsklingen. Hon är jättenervös ang möhippan, hon vet inget. Vill inte skriva nåt här heller ifall hon läser.

Så det var lite kort om vad som händer just nu, ha en bra helg. Kram

Kommentarer
Postat av: evelina

hej tjejen!

vad spännande med ringarna!!! och kul med bröllop! jag och fredrik har med bara varit på ett bröllop, på min systers och då var jag med tärna.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback