Gardinbytardag

Nu har jag bytt gardiner i sovrummet. Såhär blev det nu, dom lila som jag köpte påHemtex för ett tag sen sitter bakom och dom bruna som jag hade förut sitter framför in mot mitten. Jag tyckte det blev bra. Hade dom lila i köket förut som ni vet men jag var inte riktigt nöjd så nu har jag pysslat lite och nu är jag betydligt nöjdare:) Passade av nån anledning bättre i sovrummet, blev mysigare och mörkare där nu. Så fint så.


Sovrummet



Såhär ser det nu ut i köket efter mitt pyssel. Dom gröna satt förut i sovrummet tillsammans med dom bruna som sitter kvar där. Hittade ett par vita gardiner i skåpet som jag kände att jag ville sätta upp så såhär blev det, ganska nöjd blev jag allt.

Köket


Det är jävligt tur att man har panelgardiner för det är ju sååå lätt att byta och då jag tröttnar så lätt så gör det ju inget då.


Foto: © Kristina

Kommentarer
Postat av: fia

tack för inlället och vilka fina gariden .. riktigt mysigt .

Postat av: jess

önkar att jag hade gardiner att byta med jag med. hehe. men det får vi ta en annan gång =) Ha en br adag. krami

2007-09-21 @ 09:48:12
URL: http://princessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback