Tjejsnack

Vecka 42

Relationer Ämnet kommer från Ewelina. Vill du veta mer om Tjejsnack gå in på http://mlilja.net/tjejsnack/.


Vem är den människa du vet att du alltid kan komma till oavsett?

Min mamma och min sambo.


Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?

Nej det gör jag inte men jag vet ju vilka jag kan lita, vilka som är mina närmaste.


Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?

Beror väl på hur man menar. En nära vän till mig träffade ett av mina ex utan att jag visste om det, sket väl jag i, han var ju ett svin så varsegod å ta bara:)


Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?

Ja det gör jag.


Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?

Att jag kanske ställer upp för sällan när dom, singlarna, vill gå ut och festa. Den bästa är nog att jag alltid finns där för dom å att jag lyssnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback