TGI Friday

Å äntligen är det helg, sååå skönt:) Älsklingen kom hem tidigt igår, därav det dåliga blogandet, pga förkylning. Så jag har pysslat om honom, lagat mat, gjort te osv. Idag är han oxå hemma men mår lite bättre, dock inte bra. På dom snart 3 åren vi varit ihop så har han ALDRIG varit hemma från jobb lr skola, så nu mår han faktiskt inte så bra. Hoppas bara inte jag åker på nåt oxå, har så svårt att bli av med en förkylning nu förtiden, sitter i i månader. Änsålänge har jag klarat mig, peppar peppar ta i trä:) Nu ringer han i sin klocka och vill ha nåt:)

KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag har heller aldrig varit hemma
=) inte sen i skolan =) men han är ju militär så,hihi! kul för dig att han kom tidigare iaf!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback