Tillbaka

Då var jag tillbaka då efter några dagars uppehåll. Datorn har varit på lagning men nu är den som ny igen. Idag händer det endel här, nu ska jag snart på möte sen fika med B, lunch med mamma, fika med E och sen handla med Älsklingen. Skönt att ha lite att göra. Inget jobb idag då men tis och tor ska jag jobba, alltid nåt.

Helgen har varit bra, var på middag i lör hos några kompisar. Jättetrevligt. Igår var det lugnt här hemma, tvättade och städade. Sen var det ju Nessers Moreno och Tystnaden på 4an, såg bara fram till nyheterna sen orkade vi inte vänta så vi gick och la oss. Så det blev tidigt i säng, bra det för idag är man pigg och utvilad.

Nu ska jag sätta igång och göra mig iordning så jag kommer i väg nångång.

Ha en bra dag!

KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: mia dh

Ha en härlig dag du med:)

Postat av: evelina

skönt med bara två jobbdagar! stämplar du samtidigt som du jobbar?

ha en fin dag!!
kram

2007-11-12 @ 10:49:44
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Sara

Hej!
Jag har en liten drive just nu och jagar efter tjejer/kvinnor i Skövdetrakten som gillar att se bra ut.
Jag säljer nämligen smycken från Kina, via homepartys. Det är helt gratis och dessa smycken kan man endast köpa på ett party. Så till min fråga, är du intresserad av att se vad jag har att erbjuda? Bjud in fem till tio av dina kompisar och titta/handla smycken! Maila mej om du vill! Mvh Sara Z&R

2007-11-12 @ 15:28:18
URL: http://dizela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback