Måndag, seg dag

Å så kul vi hade i lör tjejer. Får göra om det nån helg snart.

Gårdagen var vääääldigt seg men jag mådde inte så himla dåligt. Var bara allmänt trött och seg. Låg i soffan och myste med Älsklingen hela dagen, han slutade tidigt igår. Var jättejobbigt att sova själv men som tur var så var jag sååå trött på natten när jag kom hem att jag typ slockna direkt.

Såg på en jättemysig och skitbra film igår, REIGN OVER ME/ Vänner för livet. En film med bla Adam Sandler och Don Cheadle. Väldigt sorglig men skibra som sagt. SE DEN!

Nu ska jag äta lite frukost och sen blir det en tripp till stan för att möta mamma.

Ha en bra dag!

KRAAAM

Kommentarer
Postat av: evelina

åh den filmen är jättebra!

nytt på bröllopsfronten är om vi ska ha tärna o bestman eller ej =)

händer det nåt hos er?

kram

Postat av: evelina

ja precis! men kan man ha bara tärna? f är inte så sugen på bestman =(

jasså? vad har du för planer om ring?

kram

2007-11-26 @ 11:33:50
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback