Inte tillbaka än men...

snart kanske. Det är bara så mycket just nu med allt som händer i livet, orkar inte tänka knappt. Känner mig otroligt trött och hängig oxå, har ju varit sjuk mycket nu det sista. Orkar inget. Ryggen spökar förnärvande, vet inte vad problemet är, blir det inte bättre får jag väl söka för det.

Jobbar just nu inte så mycket, 2 dagar denna veckan bara och nästa, sen vet jag inget mer.

Har jobbigt i förhållandet oxå förtillfället, lr ja inte så egentligen men vi fick några av hans tider inför nästa år och han kommer vara borta endel på övningar och så. Jag tycker det är asjobbigt att va själv. Blev såklart lite gräl som gick fort över men problemet är ju fortfarande kvar, att jag får vara själv i veckor ibland. Inte kul alls. Men det är ju detta han vill jobba med så jag kan inte göra så mycket, vet att han skulle sluta om jag sa till honom d men sån är inte jag. Han brinner ju för Militäryrket och vill avancera snabbt, ju högre han kommer desto bättre blir det för vårt förhållande men det är vägen dit som är jobbig.

Behövde verkligen skriva av mig lite märkte jag, tack för att ni står ut:)

KRAAAAM!

Kommentarer
Postat av: evelina

usch då gumman... livet är sannerligen inte lätt =) Hoppas att ni klarar er igenom såna prövningar och lever lyckliga alla era dagar =)

kram

Postat av: S.

Krya på dig!

2007-11-05 @ 22:46:46
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Kim

Hej! Har ett tips! Testa ProVivas återhämtningsdrycker, jag kör de på eftermiddagen som mellanmål o det hjälper faktiskt mot energisvackorna. Kram!

2007-11-05 @ 23:18:40
URL: http://qrious.blogg.se
Postat av: mia dh

Upp å ner, hoppas det blir upp snart igen, kram.

2007-11-06 @ 09:00:21
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Jess

Hoppas du kommer ur svackan snart! Sånna är inte kul alls! Det är bara tt vila och ta hand om dig på bästa sätt! Tänk på dig själv, unna dig! :) Jimmy funderar på att börja jobba i Norge så jag vet lite hur du känner just med att vara ensam. =( inge kul alls! Även om jag kan njuta av ensamheten ibland men inte under längre tid. Men.. Dom kommer ju
tillbaka och medans kan man passa på att som sagt göra saker för sin egen skull =) Krya på dig. Kram

2007-11-06 @ 20:06:30
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Anonym

kom tillbaka nuuuu =)

2007-11-06 @ 22:47:54
Postat av: Cim

Åh vad kul att du skrivit lite, hoppas det går över med problemet snart, men jag är likadan... Vet inte hur jag skulle reagera om maken skulle jobba långt bort i veckor, vi har jobbat på samma jobb (eget gemensamt företag) sen 2001... Ha en underbar dag!! KRAMEN PÅ DIG

2007-11-07 @ 10:39:07
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback