Hollywoodparet nr 1

Vackra skådespelarparet Sarah Michelle och Freddie Prinzes äktenskap är ett av få i hollywood som fortfarande håller, efter 7 år tillsammans. På deras bröllopsdag den 1 sep bytte Sarah Michelle efternamn så nu heter hon samma som maken, alltså Prinze istället för Gellar. Visst är det romantiskt, han visste inget innan. Deras tips på ett bra förhållande och äktenskap är KOMMUNICERA med varandra och att man måste vara villig att arbeta på saker och ting, om nåt går snett. Bra tips där, right:) Paret gifte sig 2002 så i år firade dom alltså 5 årig bröllopsdag.



Hollywoodparet nr 1

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej! Vad glad jag blir när jag får läsa några rader från någon annan i min blogg.
Jag bor på Kilbacken i Skövde. Vart bor du?
Hoppas verkligen det löser sej med den där 60-årsfesten du skrivit om.
Grattis till det kommande bröllopet!!!
Karm Sara

Postat av: Sara

Jag håller tummarna för er båda!
Tror det blir toppen, allting! Det är ju som du säger att du ska fokusera på ER! inte henne.
Kram

2007-11-21 @ 11:22:20
URL: http://dizela.blogg.se
Postat av: evelina

dom är verkligen vackra ihop!

btw, nu vet vi att det går ha det på onsdagen, happy =) fast har inte bokat än, inte helt 100 på kyrkobrölllop =)

kram

2007-11-21 @ 11:43:12
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback