Gårdagens Desperate Housewives

Usch, gårdagens avsnitt var sorgligt ju och damn vad mycket som händer där nu förtiden.

Stackars Lynette, tror dock att hon kommer att ta sig igenom sin cancer och komma tillbaka som den starka kvinna hon är:) You rock Lynette!

Edie Edie Edie, vad kan man säga, jag får lite dåliga vibbar av henne, hon är ju inte sån som tar livet av sig. Näpp det är nåt lurt på g där tror jag...

Och Susan och Mike fick äntligen varandra, efter allt dom varit med om så förtjänar dom lite lycka, men säg den lycka som varar förevigt, right! Tror det kommer hända nåt där, för där Susan är händer det ju alltid nåt...

Och Gaby, vem har du nu gift dig med. Såg direkt att han inte var nåt att ha. Nopp Gaby och Carlos 4 ever..

Hur ska det går för Bree och hennes fejk graviditet, syntes ju att det var en fejkmage ju. Undra hur dom tänkt sig detta egentligen? Ja ja det återstår att se.


Å vad jag längtar tills nästa veckas avsnitt.

Kommentarer
Postat av: evelina

oj vad mycket som händer, jag får nog ta och ladda hem ett par avsnitt =)

Postat av: mia dh

Massor hände igår, tror Edie överlever. Ha det gott:)

2007-11-07 @ 20:18:34
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: selma...

Hahha.. gårdagens avsnitt var bäst juh;)
har inte missat ett enda!, Jag tror att det barnet susan har i magen kankse kan vara Ians för det var ju bara ett par månader sen han stack..¨
Jag tror att den hemligheten familjen har om Dylan
är typ att hennes pappa gjorde ngt så hon tappademinnet kanske våldtog henne !

2007-12-06 @ 16:33:46
Postat av: Michaelgry

I love guest books, keep up the good work!

2008-12-11 @ 18:36:33
URL: http://michaelgry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback