Arg!

Å vad jag blir arg på dessa grannar. Vi har trappstädning var 4e månad som vissa inte sköter. Vi är på våran våningsplan 4 lgh varav 2, vi plus 1 till , sköter sig medans resten skiter i det så vi får ta deras oxå. Jag hatar sånt här. Vi hade ett möte om detta för ett tag sedan om man ville ha kvar trappstädningen lr att bostadsrättsföreningen skulle hyra in nån istället. Vilket då skulle resultera i ca 80- 200:- höjd hyra per mån. Såklart ville INGEN detta så vi skulle fortsätta ha kvar trappstädningen men som väntat sköter sig dessa personer likt förbannat inte det dom ska. Nu verkar det som om det åter igen ska tas upp och som det ser ut nu så blir ju vi andra lidande och kommer få en höjd hyra. JÄVLA IDIOTER. Hur jobbigt är det att städa sin våningsplan, det tar typ 10 min allt som allt med sopning och våttorka men näpp, det har dom tydligen inte tid med. Jag blir så arg. Sänk min hyra istället så ska kan jag gladeligen sköta all trappstädning...

Kommentarer
Postat av: anna

åh förstår verkligen din frustration!

hoppas du får en skön kväll!
kram

Postat av: Vaniljis

Håller med dig! Jag är ok!!! Återkommer snart när "sambo from hell" dragit!! Vilket är snart hoppas jag. Han läser min blogg nämligen. Ni ska få uppdatering på allt sen.. ;) Kram till dig med.

2007-11-14 @ 19:59:35
URL: http://vaniljis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback