Spider- Man 3

Var ju som bekant på Spider- Man 3 igår kväll. Å vad bra den var. Mycket bättre än föregångarna. Mera Action, mera kärlek. Ja mera av allt helt enkelt. Fast har inte sett dom andra på Bio så det kan var det som gör att man får en annan känsla av filmen då. Det bil mycket mäktigare på nåt sätt. Kirsten Dunst var snygg som vanligt och James Franco, Harry Osborn, var grymt snygg och sexig som ond. Tobey är söt som spidey och snäppet snyggare som bad spidey. Helt klart värd att se.


Spider- Man 3



CIAO!

Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

Ååh då ska jag nog ta å se den kanske :)
Allt bra annars idag?
Kram

Postat av: Caroline

åhhhh jag måste se deeen :):):)

2007-05-18 @ 14:57:58
URL: http://lakritz.blogg.se
Postat av: Debbie

Jag måste se den där! Så fort min förkylning ger med sig lite, vill inte sitta å hosta i biosalongen ;P då lär ju alla kasta ut mig, haha

2007-05-18 @ 15:14:53
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback