Skämt TV och stort fiasko

Gårdagens Eurovision vanns ju som alla nu vet av Serbien. Inte min favorit men men. Och som jag befarade redan när The Ark vann här i Sverige, så måste vi kvala nästa år. Kan vara bra på ett sett då gårdagens vinnare, 2an och många fler bland top tio kvalande till årets tävling. Så det är ju inte helt kört iallafall. Det enda jag tycker är bra är att Ukrainas IPREN mannen inte vann. Då hade jag nog aldrig mer kollat på Eurovision. Kristian Luuk var väl oxå det enda positiva i en annars såååå tråkig tävling. Hela tävlingen kändes som ett STORT skämt redan från början. Man får vara tacksam för det lilla.


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Crazypill

ja Luuk är sjukt rolig!! =)

Postat av: Jessica

Jag håller med dig.. FIASKO!!!

2007-05-13 @ 15:29:10
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Emmelie

ja tvi, serbien var inte bra någonstanns!!
Men jag tycker faktiskt ukraina var lite kul

2007-05-13 @ 18:20:13
URL: http://puffsmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback