Blekningen

Såhär ser skenan ut. I den sprutar man i blekningsgelen och sen sätter man den på plats över tänderna. Ursäkta den dåliga kvaliten på korten, kameran strular igen.

Blekningsskena


Såhär ser sprutorna med blekningsgelen ut som man får till. 3 st ingår. Man tar halva varje gång så dessa räcker i 6 nätter och när dom är slut så är jag klar = torsdag alltså om jag börjar i dag vilket jag gör. Då har jag ett vitt , bländande leende:) Kommer det nåt gele på tandköttet tar man bort det med en tops och sen ska man skölja med vatten.

blekninggelen


Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: micke

Kanske vore nåt för mig, för mig räcker dock den dosen 10 dagar då halva garnityret nästan är borta!!

haha.. hoppas det blir bra!

Postat av: Emma

du får visa före och efter bilder =)

2007-05-04 @ 18:32:20
URL: http://www.emmakristensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback