Back in town

Nu är vi äntligen hemma igen. Har haft en kanon helg men saknat bloggen lite:)

Var hos K och M i dag på en fika innan vi åkte från Lerum och fick se deras dotter som nu är 3 mån. Har bara sett henne 1 gång innan och det var nog precis när dom kom hem med henne från sjukhuset. Å vad söt hon var. Jag fick hålla henne nästan hela tiden vi var där. Synd bara att dom bor så långt borta. Blir ju inte att man ses så ofta. Och när man väl är där så blir det kanske inte så länge som man vill. Ska ner i Augusti igen och passa på att hälsa på dom då oxå.

Annars har helgen varit lugn. Var ut på en åktur med Älsklingens föräldrar igår på dagen och sen tog vi en promenad runt Lerum. Grillade på kvällen. Gottigt. Sen såg vi på nån ny deckare på 4an. Blev tidigt i sängen för vi var grymt trötta. Jag sover så otroligt dåligt borta så jag blir så trött. Inte så kul men vi har iallafall umgåtts enhel del med Älsklingens föräldrar i helgen ändå.

Ikväll blir det Ocean´s 11 på 3an. Ska bli skönt att bara tat lugnt. Känner mig helt slut.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback