Arbetsförmedlingen nästa

Som alla vet är jag ju arbetslös sen några månad tillbaka. Tycker det är piss och mår inte alltid bra över detta. Då jag inte heller får nån slags inkomst gör ju inte det saken bättre. Käner en enorm press hela tiden. Vill ju verkligen ha ett jobb och söker ALLT som går att söka. Men jag får inget. Älsklingen är väldigt stöttande och tror det ordnar sig inom en viss tid. Själv har jag inte den tron kvar längre. Men jag hoppas, hoppas och åter hoppas att jag snart ska få ett jobb.

Idag ska jag snart dra mig iväg till AF. Vad det nu ska göra för nytta. Tycker inte att jag får den hjälpen jag borde då jag inte har några pengar och inte har dom kraven på mig att söka. Så jag känner att jag hamnar lite mellan stolarna på nåt sett. Brukar beklaga mig för dom över detta men vad hjälper det. Hur som helst, nu sak jag iallafall gå. Ha en bra dag alla!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Matlda

ha en bra dag !

Postat av: Vaniljis

Lycka till med ditt jobbsökande och klart man får känna sig nere och klaga ibland! Vilken fin sida du har.

2007-05-09 @ 09:33:52
URL: http://vaniljis.blogg.se
Postat av: Olessia

Vi alla stöttar dig =) Hoppas du snart får jobb. Lycka till! Kommer nog gå bra :P

2007-05-09 @ 10:27:25
URL: http://unikaolessia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback