Något roligt med posten i dag

Har väntat å väntat och idag kom den äntligen. Nya Glamour. Nu vet jag vad jag ska göra efter jag varit på staden. Jag älskar denna tidning. Jag tycker den har Allt. Och den här gången har dom satt Jennifer Aniston på omslaget. En helt otroligt grym tjej. Med detta nr fyller tidningen 1 årGrattis.

N?got roligt kom i brevl?dan


En intervju med Jennifer finns inne i tidningen.

jennifer

Några sidor med inrednig för lite inspiration inför våren kanske.

inredning

En jeansguide för dom som är ute efter lite nya jeans. Som jag.

jeansguide

Eller för dom som inte får nog av Dr Mcdreamy på onsdagarna finns det en intervju med Patrick Dempsey som spelar den otroligt snygge Dr Derek Shepherd.

Dr mcdreamy

Som sagt tidningen har Allt och jag ser fram emot en lång läsning i soffan senare i kväll. Då Älsklingen jobbar kväll så är det tur att jag har min tidning och min Laptop så jag kan blogga extra mycket.


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Marie

åh, va roligt! då har ja oxå fått den idag antar ja =)

Postat av: ME

Fick min glamour tidning idag oxå.. älskar den tidningen då den blandar butget med lyx precis som jag :) hihihi.... Älskade klänningen J hade på sig på Omslagsbilden... men när skulle en annan (läs, jag) dödlig människa kunna ha en sån på sig "fniss"

2007-03-22 @ 19:27:17
URL: http://myliferightnow.blogg.se
Postat av: Narsjericho

Very informative...God Bless

2007-12-27 @ 21:23:53
URL: http://narsjericho.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback