Mode i nagellacksdjungeln

Vad svårt det är att veta vad som är inne i nagellacks väg i vår. Man vet ju att metallic trenden kommer stort på kläder och smycken m m och det gäller ju på naglar oxå. Själv har jag köpt på mig ett från Mavala i silver. Grymt snyggt men det vill jag inte ha på jämt. Det känns inte så kul. Vad är det mer som gäller undrar jag? Har hört att pasell rosa funkar och andra metalliska pastell färger. Men rött då? Jag älskar korta, röda naglar. Läste i en tidning att rött går skitbra men en mera somrig nyans. Inte mörkrött utan riktigt sommar rött. Fast å andra sidan känns rött lite uttjatat sen hösten å vintern för mig och rosa är inte riktigt jag så några metallic färger ska iaf jag köpa på mig.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback