En lista

Blond eller Brunett.- Såklart.
Vanilj eller Choklad - Defenitivt Vanilj.
Hund eller/och Katt - Min speciellt.
Christina Aguilera eller Britney Spears - Inget svårt val.
Rosa eller Lila- Förtillfället iaf
Tv eller Dator - Svårt val. Måste man välja?
Hockey eller Fotboll - Såklart.
Filmkväll hemma eller Bio- Dyrt med bio.
Guld eller Silver- Snyggt jämt.
Lost eller OC- OC som jag följt sen start. Men sen då, när det är slut?
VH1 eller MTV - Inget av det egentligen.
Vinter eller Sommar - Sol å bad. Va kan vara bättre!
Bad eller Dusch- Har inget badkar så.
Svart eller Vit- Min absoluta favvo färg.
Långt hår eller Kort hår - Lr mellan långt som jag har nu.
Klänning eller/och Kjol - Båda
Mobil eller Telefon - Kan jag inte leva utan.
Lägenhet eller/och Hus -  Bor nu i lgh men ska till hus i framtiden.
Ring eller Halsband- Min förlovningsring.
Jordgubb eller Hallon- Har älskat det sen barn.
Höst eller/och Vår- Måste d nog bli. Fast hösten kan va mysig. Svårt val.
Jeans eller Leggings- Älsar mina jeans.
Jul eller Påsk - Älskar julen. Godare mat.
Springa eller Powerwalk- Ger mer att springa men har problem med knäna.
Afrika eller Asien - Är mer nyfiken på Afrika.
Bil eller Buss - Har inget körkort så det får bli buss.
Nagellack eller Läppstift- Har alltid nagelack på.
Nyår eller/och Midsommar - Både och
Plugga eller Arbeta - Passar mig bättre. Fast nu e jag arbetslös.
Löshår eller Äkta - Alltid bäst!
Spanien eller Grekland- Bara älskar den grekiska övärlden.
Ipod eller Mp3 - Bäst helt enkelt.
Snowboard eller Skidor - Har åkt sen jag var liten.


Har tagit delar av listan av FRIDA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback