Skandal matchen

Gårdagens match mot Danmark blev inte som man hoppats på. Vi ledde ju efter 25 min med 3-0 men sen vände Danskarna och i 89 min stod det 3-3. Då gjorde en dansk spelare en "liiiiten" tabbe och fick rött kort och Sverige blev tilldelad en straff. Då slog det slint på en dansk supporter och han stormade planen och slog till domaren. Domaren bröt matchen och efter lite snack med resp lagkaptener tilldelades Sverige vinst. 0-3 blev slutsiffran tillslut. Visst kul med "vinst" men jag tycker inte det är kul att det blev på detta sättet. Vi hade ju en straff att lägga och jag tycker vi borde fått lägga den. Men samtidigt tycker jag att det var rättvist ändå att danskarna blev "straffade" på detta sättet för det var ju bevisligen en brist i vaktsystemet. Att han inte blev stoppad innan han hann till planen, skandal!

Älsklingen hade spelat på matchen och väntar nu på UEFA´S dom men troligen kommer dom inte dömma annorlunda än vinst till Sverige och då har min Älskling vunnit lite pengar.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Noahastri

Good people of togo i was here ok.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback