Ny vecka, och så var helgen borta

Fan vad helgerna går fort nu förtiden. Känns som om det va fredag igår ju. Inte kul, man hinner ju knappt slappa och umgås längre. Ja ja.

Nu är det iallafall ny vecka och på ons är det ju ledigt så veckan kommer nog gå fort. Hoppas jag. Idag ska jag till stan och möta mother när hon slutat jobbet. Ska kika på lite saker som jag vill ha när jag fyller år. Måste oxå handla lite nya solkrämer inför Bulgarien, dom vi har är nog för gamla. Sen kanske jag hittar lite annat smått ocg gott oxå.

Nu frukost. Sen SATC. Efter det Solning på balkongen:)Senare Af möte. Sist möta mamma på stan.


Ny vecka, och så var helgen borta



CIAO!

Kommentarer
Postat av: Vaniljis

SATC? Vad betyder det? Nått träningsställe? Du får ha en trevlig dag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback